Ilman luottamusta vastaus on aina ei.
Rakenna syviä suhteita, inhimillistä vetovoimaa ja kestävää kasvua, joka ylittää perinteisen markkinoinnin.
Luova ja strateginen suunnittelu
Podcastit
Tapahtumat
Konseptit
Strategiat
“Nostat ympärilläsi olevien ihmisten työskentelyn tasoa”
Joni Winsten, Revops Lead, Avoin.Systems Oy
Yrittäjä, Luova johtaja, brändistrategi
Johanna Valkonen
Johanna Valkonen on kokenut brändirakennuksen ja markkinoinnin ammattilainen, jolla on taustalla mm. liiketoimintakauppa, vaikuttavia uudistuksia (Avoin.Systems Oy), konseptien luomista (Trust the System -podcast ja kansainvälisesti noteerattu Odoo User Club) sekä 15 vuoden kokemus brändien ja bisneksen rakentamisesta.
Koulutukseltaan Johanna on MBA (Haaga-Helia University of Applied Sciences, Liiketoiminnan uudistaminen ja johtaminen), Tuotekehittäjä (Rastor) sekä HHJ (Hyväksytty Hallituksen Jäsen).
Johanna tuo pöytään sekä strategista näkemystä että käytännön toimeenpanoa. Hänen työtään ohjaavat avoimuus, luottamus, rohkeus ja työn ilo – ja hänen energinen otteensa takaa, että asiat myös tapahtuvat.
Ota yhteyttä Johannaan:
Email: johanna(a)soulbond.fi
Puhelin: +358 44 2460 860
Teknologia ja AI tehostavat monia asioita elämässämme, mutta ne eivät koskaan korvaa aitoa yhteyttä toisiin ihmisiin.
Ihmisten luottamus ja lojaliteetti on entistä vaikeampi ansaita, koska ostajat etenevät ostopolulla lähes kokonaan itsenäisesti. Yritykset jotka ymmärtävät tämän, rakentavat syviä suhteita ja yhdistävät ihmiset brändinsä ympärille, ovat huomisen menestyjiä.
Tarjoan menetelmän luottamuksen ja yhteisöllisyyden rakentamiseen – ei sokerikuorruttaen, vaan aitojen arvojen pohjalta.
Menetelmäni yhdistää bränditeoriaa, käyttäytymispsykologiaa ja yhteisömarkkinoinnin parhaita oppeja, ja auttaa rakentamaan pitkäaikaisia, syviä asiakassuhteita ja lojaliteettia.
Seuraa minua somessa, ja tiedät ensimmäisen joukossa kun menetelmä julkaistaan!

Blogista nostettua
Nuoret päättäjät rikkovat vanhat säännöt
Millenniaalit ja sukupolvi Z tekevät nyt suurimman osan ostopäätöksistä niin B2B:ssä kuin B2C:ssä. He luottavat brändeihin entistä vähemmän – ja he haluavat tutkia, inspiroitua ja kuulla suosituksia verkostoltaan ennen ostopäätöstä.
Brändin, sisällön ja sosiaalisen median rooli ei ole enää tukea myyntiä, vaan mahdollistaa ostaminen. Tämä onnistuu, kun kaikki kanavat ja kosketuspisteet brändiin rakentavat luottamusta.